З'явився концепт найбільшого цивільного гібридного літака

Інновації

 

Літаки викидають в атмосферу величезну кількість вуглекислого газу і водяної пари. З точки зору екології вони завдають незворотньої шкоди нашій екосистемі. Саме тому багато компаній намагаються розробити альтернативні способи харчування повітряних гігантів.

HERA - це гібридний пасажирський літак на 70 місць. Він працює частково на екологічно чистому електричному двигуні і на звичайному реактивному паливі. Дальність його польоту дорівнює приблизно 1 500 кілометрів. Фахівці стверджують, що ця цифра буде збільшена до 2 222 кілометрів у міру підвищення щільності енергії батареї.

Компанія Electric Aviation Group (EAG), яка займається розробкою літака, говорить, що HERA буде введений в експлуатацію до 2028 року.


«Значні інвестиції були залучені для розробки гібридних і повністю електричних літаків sub-19 seat, що, на нашу думку, є неправильною стратегією», - сказав Камран Ікбал, засновник і генеральний директор EAG.


EAG заявила, що вже подала в цілому 25 патентів на літак, який все ще перебуває в стадії розробки. Коли проект буде завершено до 2028 року, він допоможе «вирішити проблеми декарбонізації і масового транспорту», ​​усунувши викиди величезних кількостей парникових газів, характерних для літаків з реактивним паливом. Завдяки своєму гібридному двигуну судно на 70% знижує викиди вуглекислого газу на одного пасажира на відстані одного кілометра. HERA скорочує і викиди оксидів азоту на 90%, шумове забруднення також зменшується на 65%.

HERA - це гібридний пасажирський літак на 70 місць

Раніше прем'єр-міністр Великобританії поставив за мету зробити перший в світі далекомагістральний пасажирський літак з нульовим рівнем викидів. Однак на даний момент дальність дії батарей, їх вага і розмір не дозволяють цього зробити.

Всі електричні літаки потребують великих батареях, а в міру збільшення розміру батарей кількість пасажирів на борту буде зменшуватися. Компанія EAG каже, що зараз такі літаки можуть почати тільки регіональні польоти. Представники повідомляють, що на вході в експлуатацію в 2018 році судна HERA матимуть літій-іонний акумулятор вагою в 3,5 тонни і щільністю енергії 250 Втч / кг. EAG підкреслюють, що повітряне судно має певну гнучкість, для того, щоб перетворитися в повністю електричний або вуглецево-нейтральний літак.

На початку травня у журналі Science з'явився доволі кричущий заголовок про нову небезпеку в Чорнобилі. Минулого тижня питання Чорнобиля вивчалося на...

site:openforest.org.ua Саме в такому ключі нині в трудових колективах держлісгоспів України триває обговорення параметрів і аспектів реформування...

Працівники Добрянського лісгоспу 21 березня перекрили міжнародну трасу Київ-Нові Яриловичі, пише Суспільний кореспондент. Мета акції: привернути увагу...